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Prof. Dr. h.c. Christian Homburg, Mathias Droll and Dirk Totzek received the Best Paper Award in the Marketing Strategy Track as well as the Overall Best Paper Award at
Using Multi-Informant Designs to Address Key IDEAS/RePEc
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von C Homburg · · Zitiert von: 18 — Christian Homburg. (University of Mannheim) · Martin Klarmann. (Karlsruhe Institute of Technology (KIT)) · Dirk Totzek. (University of Mannheim). › spr › sprchp
All customers are equal, but some are more ...EconBiz
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All customers are equal, but some are more equal : should firms prioritize their customers? Christian Homburg, Dirk Totzek and Mathias Droll. Year of ... All customers are equal, but some are more equal : should firms prioritize their customers? Christian Homburg, Dirk Totzek and Mathias Droll. Year of ...
bokus.com: Preismanagement auf Business-to-Business-MarktenBokus.com
Köp Preismanagement auf Business-to-Business-Markten av Christian Homburg, Dirk Totzek. Skickas inom vardagar. Fri frakt över 249 kr. Köp Preismanagement auf Business-to-Business-Markten av Christian Homburg, Dirk Totzek. Skickas inom vardagar. Fri frakt över 249 kr.
Christian Homburg, Dirk Totzek, Daniel Antolin, Martin Artz, ...Buchhandlung Hugendubel
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Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten, Buch (gebunden) von Christian Homburg, Dirk Totzek, Daniel Antolin, Martin Artz, Anne Göpfert bei ... Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten, Buch (gebunden) von Christian Homburg, Dirk Totzek, Daniel Antolin, Martin Artz, Anne Göpfert bei ...
Preisverhalten im Wettbewerb [ ] - 59,99MOLUNA.de
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Dr. Dirk Totzek promovierte bei Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Christian Homburg am Lehrstuhl für ABWL und Marketing I an der Universität Mannheim. Die Frage des ... Dr. Dirk Totzek promovierte bei Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Christian Homburg am Lehrstuhl für ABWL und Marketing I an der Universität Mannheim. Die Frage des ,99 €
Preismanagement auf Business-to-Business-MärktengetAbstract
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Acesse a sua conta getAbstract para obter o resumo! Christian Homburg und Dirk Totzek. Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten. Acesse a sua conta getAbstract para obter o resumo! Christian Homburg und Dirk Totzek. Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten. Bewertung: · Bewertung von getAbstract
Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten von Christian...
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Homburg Droll Totzek - PDFSLIDE.NETpdfslide.net › Documents
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Christian Homburg, Mathias Droll, & Dirk Totzek. Customer Prioritization: Does It PayOff, and How Should It Be. Implemented?It seems to be common sense that ...
GfK-Lehrstuhl für Marketing Intelligence: Forschung
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“How Mental Budgeting Affects Future Spending: The Role of Income and Framing” (2007, mit Christian Homburg und Dirk Totzek), ...
GfK-Lehrstuhl für Marketing Intelligence: Publikationen
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... The Role of Mental Budgeting, Income, and Framing” (2010, mit Christian Homburg und Dirk Totzek), Psychology & Marketing, 27 (1),
How price complexity takes its toll: The neglected role of a ...EconPapers
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von C Homburg · · Zitiert von: 136 — By Christian Homburg, Dirk Totzek and Melanie Krämer; Abstract: Marketing managers commonly employ complex price plans. Surprisingly, limited and ... von C Homburg · · Zitiert von: 136 — By Christian Homburg, Dirk Totzek and Melanie Krämer; Abstract: Marketing managers commonly employ complex price plans. Surprisingly, limited and ...
Do Customers Prefer Many Tariff Options? The Role of ...Springer
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von C Homburg · — Do Customers Prefer Many Tariff Options? The Role of Perceived Costs and Benefits of Variety in Pricing. Christian Homburg,; Dirk Totzek &; Melanie Krämer. von C Homburg · — Do Customers Prefer Many Tariff Options? The Role of Perceived Costs and Benefits of Variety in Pricing. Christian Homburg,; Dirk Totzek &; Melanie Krämer.
| ESMT Berlin
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In Preismanagement auf Business-to-Business Märkten, edited by Christian Homburg, Dirk Totzek, 127–152. Wiesbaden: Gabler. Mario Rese (2011) Subject(s) Marketing Secondary Title. Preismanagement auf Business-to-Business Märkten Pages. 127–152 ISBN. 978–
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Auflage. Gabler, Wiesbaden 2000, ISBN mit Viviana V. Steiner und Dirk Totzek: Managing Dynamics in a Customer Portfolio . In: Journal of ...
Type of Internet Marketing | การรถไฟ
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Christian Homburg, Mathias Droll and Dirk Totzek. (2008) Share. Share this content on Facebook Share this content on Twitter Share this content on LinkedIn ...
Preisverhalten im Wettbewerb - Totzek, Dirkmorawa.at
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Dirk Totzek promovierte bei Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Christian Homburg am Lehrstuhl für ABWL und Marketing I an der Universität Mannheim. Weitere Produkte ... Dirk Totzek promovierte bei Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Christian Homburg am Lehrstuhl für ABWL und Marketing I an der Universität Mannheim. Weitere Produkte ,95 €
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Christian Homburg, Dirk Totzek and Mathias Droll. Need of customer prioritization. Report this article; Close menu. Shreemannarayan Prasad ... Christian Homburg, Dirk Totzek and Mathias Droll. Need of customer prioritization. Report this article; Close menu. Shreemannarayan Prasad ...
Totzek, Dirk - alle Bücher Online
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✅ Totzek, Dirk: ✅ : Hier finden Sie alle Bücher und Publikationen des Autors auf buch-findr.de Professor Dr. Dr. h.c. mult. Christian Homburg ist
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Unternehmen beklagen einen stetig wachsenden Preisdruck und die Erosion ihrer Preise. Insbesondere auf Business-to-Business Märkten ist die...
Christian Homburg, Mathias Droll, Dirk Totzek, 2008www.springerprofessional.de › jmk...
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It seems to be common sense that to increase profits, firms should prioritize customers (i.e., focus their efforts on the most important customers). However, such a ...
Vertriebsmanagement | Dem Preisverfall entgegenwirken |...
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... Buch "Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten" von Christian Homburg und Dirk Totzek, erschienen bei Springer Gabler,
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Auflage. Gabler, Wiesbaden 2000, ISBN mit Viviana V. Steiner und Dirk Totzek: Managing Dynamics in a Customer Portfolio . In: Journal of ...
Customers are Equal, but Some are More Equal Should Firms ...
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von C Homburg · Zitiert von: 4 — Christian Homburg,. Christian Homburg,. Dirk Totzek and. Dirk Totzek and. Mathias Droll. Mathias Droll · Published Online: 19 Jul · Volume & ... › article › gfk...
Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten - BSB-Katalogopacplus.bsb-muenchen.de › title
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Titel: Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten ...: Preisstrategie, Preisbestimmung, Preisdurchsetzung. Von: Christian Homburg ; Dirk Totzek.
Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten
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Titel: Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten ...: Preisstrategie, Preisbestimmung, Preisdurchsetzung. Von: Christian Homburg ; Dirk Totzek. › title
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Implementing the Pareto/NBD Model: A User-Friendly Approach Erstes Kapitel lesen. Autoren: PhD Christian Homburg, PhD Martin Klarmann, PhD Dirk Totzek.
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