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News
Bewerbungen für den ENB-Master "Finanz- & Informationsmanagement"...
www.pressebox.de
Universität Augsburg, Auf dem 1. Platz, den ihm im Dezember das gemeinsame BWL-Master-Ranking von CHE, Handelsblatt und Die Zeit beschert…
Vier Augsburger unter den 32 Absolventen der Bayerischen EliteAkademie
www.uni-protokolle.de
Dec 09, · Mit dem Ministerpräsidenten in der Mitte: die Augsburger EliteAkademie-Absolventen Martin Gneiser, Annette Renz, Matthias Knobloch und Manuel Voß.
Unterallgäuer besucht Elite-Akademie - Kempten
www.all-in.de
· Der 24-jährige Martin Gneiser aus Egg gehört zu den Top-Nachwuchskräften Egg(bil). - Die Stimme am anderen Ende der Telefonleitung ist ...
Netzwerk-Profile
Martin Gneiser | Semantic Scholarwww.semanticscholar.org › author › Martin-Gneiser
www.semanticscholar.org
Martin Gneiser. Publications3. h-index 2. Citations8. Highly Influential Citations0. Claim Author Page. Author pages are created from data sourced from our ...
Write My Essay On Destinys Plan Victoria Saccenti For Safe
vyskovypracovnik.sk
Školeniam pre práce vo vyškach sa venujeme od roku Na našich vzdelávacích aktivitách okrem teoretickych znalostí kladieme hlavny dôraz na zvládnutie...
Schlechte Nachrichten
findagrave: Martin Gneiser ( ) – Find a Grave Gedenkstätte
Geboren in 28 Dez and gestorben in 23 Juni Ripon, Wisconsin Martin Gneiser
Herkunft
Henrietta Louise Gneiser Ancestry®
www.ancestry.com
Research genealogy for Henrietta Louise Gneiser of Helindorowo, Posen, Prussia, as well as other members of the Gneiser family, on Ancestry®.
Bücher
Quantifying users' interconnectedness in online social networks : an...
www.econbiz.de
... social networks : an indispensible step for economic valuation. Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr and Florian Probst ...
Value Creation in E-Business Management | E-kirja - Ellibswww.ellibs.com › book › value-creation-in-e-busine...
www.ellibs.com
Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, Florian Probst Enhancing the Quality of Financial Advice with Web 2.0 – An Approach ...
Value Creation in E-Business Management: 15th Americas Conference on...
books.google.de
246 Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, and Florian Probst Enhancing the Quality of Financial Advice with Web
Competition Law and Big Data: Imposing Access to Information in...
books.google.de
In this timely book, Beata Mäihäniemi analyses and evaluates how the characteristics of information as a good, as well as the characteristics of digital...
Dokumente zum Namen
Ein modelltheoretischer Ansatz zur SILO of research documentssilo.tips › download › ein-modelltheoretischer-ansatz-zur-planung-von-inv...
silo.tips
Hans Ulrich Buhl, Martin Gneiser, Julia Heidemann in: Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung 20 (2010) 2, S
Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von Investitionen
cupdf.com
Universität Augsburg Augsburg Besucher: Augsburg Telefon: + wwwfim-onlineeu Universität Augsburg Prof...
(PDF) Preface to the focus theme section: collaborative value...
pdfslide.us
EDITORIAL Preface to the focus theme section: collaborative value creation in e-business management Published online: 12 December � Springer-Verlag
EBSCOhost | | Valuation of online social networks taking...
web.a.ebscohost.com
Martin Gneiser • Julia Heidemann • Mathias Klier •. Andrea Landherr • Florian Probst. Received: 17 December Revised: 26 April
Wissenschaftliche Veröffentlichungen
Martin Gneiser - dblpdblp.org › Persons
dblp.org
Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, Florian Probst: Valuation of online social networks taking into account users' ...
Search results for "AMCIS/SIGeBIZ" – FacetedDBLP
dblp.l3s.de
1, Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, Florian Probst · Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An ...
Veröffentlichungen allgemein
EconPapers: Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von...
econpapers.repec.org
By Hans Buhl, Martin Gneiser and Julia Heidemann; Abstract: Given the increasing relevance of Customer Relationship Management, the ...
Valuation of online social networks taking into account users’...
link.springer.com
Online social networks have been gaining increasing economic importance in light of the rising number of their users. Numerous recent acquisitions priced a
Proceedings of the 15th Americas Conference on Information ...researchr.org › publication › amcis-2009
researchr.org
90 [doi] · Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An Indispensible Step for Economic ValuationMartin Gneiser, Julia Heidemann, ...
17th European Conference on Information Systems, ECIS 2009, Verona,...
researchr.org
... of online social networks - An economic model and its application using the case of Xing.comMathias Klier, Julia Heidemann, Martin Gneiser, Christian Weiá.
Artikel & Meinungen
Research on Social Network Sites
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Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, and Florian Probst. (2012). Valuation of Online Social Networks Taking into ...
Stadtjournal. Jubiläumsveranstaltung Uhr Stadtforum Bad Saulgau. Nr....
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· 7 STADTJOURNAL und freut sich auf eine gute Zusammenarbeit mit Oliver Kunzmann, Daniela Zell und Martin Gneiser (v.l.n.r.).
Sonstiges
Erfolg lernen | presstige – Das Augsburger Hochschulmagazin
presstige.org
careertraining vermittelt Soft Skills an Schüler, Studenten und Unternehmen Tolle Bewerbung, selbstsicheres Auftreten und gekonntes Präsentieren. Das sind nur
Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2009: SIGeBIZ
vldbarc.org
Web 2.0 and E-Commerce and Collaborative Value Creation · Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, Florian Probst: · Dennis Kundisch, ...
dblp: Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2009
136.199.55.186
Bibliographic content of Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2009
Ein modelltheoretischer Ansatz zur Planung von Investitionen in...
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... Martin Gneiser, Julia Heidemann in: Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung 20 (200) 2, S Universität Augsburg, Augsburg Besucher: ...
Value-Based CRM - The Interaction of the Triad of Marketing,...
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... Financial Management, and IT by Martin Gneiser in: Business & Information Systems Engineering 2 (2010) 2, p Universität Augsburg, ...
Research on Social Network Sites
www.danah.org
Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, and Florian Probst. (2012). Valuation of Online Social Networks Taking into Account Users\' ...
Gneiser Listing by First Name - Chefname.com
www.chefname.com
... Tina Gneiser ; Lois Gneiser ; Phyllis Gneiser ; Jamie Gneiser ; Norma Gneiser ; Martin Gneiser ; Paula Gneiser ...
Valuation of online social networks taking into account INFONAwww.infona.pl › resource
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Martin Gneiser. University of Augsburg, Department of Information Systems Engineering and Financial Management, Augsburg, Germany ...
Mathias Klier
www.infona.pl
Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, more · Lecture Notes in Business Information Processing > Value Creation in E-Business ...
Optimierung des Customer Lifetime Value auf Basis einzelvertraglicher...
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... des Custoer Lifetie Value auf Basis einzelvertraglicher Entscheidungen: Ein dynaisches Optiierungsodell von Dr. Ulrich Faisst, Martin Gneiser, Dr. Nina Kreyer ...
Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An...
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Online social networks have been gaining increasing economic importance in light of the rising number of their users. Numerous recent acquisitions priced at...
Valuation of online social networks taking into account users’...
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Online social networks have been gaining increasing economic importance in light of the rising number of their users. Numerous recent acquisitions …
Lehrkräfte - FOS BOS Memmingenfosbos-mm.com › schule-intro › kollegium
fosbos-mm.com
· Dr. Martin Gneiser, GnM, Wirtschaftswissenschaften, . Norbert Gottner, GoN, Biologie, .
SCEAS
sceas.csd.auth.gr
Wirtschaftsinformatik (1), 2007, pp: [Conf]; Ulrich Faisst, Martin Gneiser, Nina Kreyer, Nina Schroeder Optimierung des Customer Lifetime Value auf Basis ...
TDGS - "Florian Probst"
juliette.lsi.us.es
Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier, Andrea Landherr, Florian Probst · Inf. Syst. E-Business Management, 10(1):61-84, Fetch | Report | Google.
Valuation of online social networks taking into account ProQuestsearch.proquest.com › openview › 1.pdf
www.proquest.com
· Martin Gneiser • Julia Heidemann • Mathias Klier •. Andrea Landherr • Florian Probst. Received: 17 December Revised: 26 April
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Book researcy Martin Gneiser, The thesis statement is an extensive sample thesis chapter 3 research locale of a strong Complete Thesis | Survey ...
Value Creation in E-Business Management: 15th Americas ...epdf.tips › download
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Martin Gneiser, Julia Heidemann, Mathias Klier,. Andrea Landherr, and Florian Probst. Enhancing the Quality of Financial Advice with Web
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