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PROSTEP provides customers with a new support portalHellenic Shipping News
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... Nadi Sönmez, Manager Product Support & SaaS. If requested by the customer, the tickets submitted by all of their employees can be displayed together, thus Nadi Sönmez, Manager Product Support & SaaS. If requested by the customer, the tickets submitted by all of their employees can be displayed together, thus ...
PROSTEP provides customers with a new support portalPROSTEP AG
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— We can process requests faster and the customer's staff can seamlessly trace the status of their tickets and their history," says Nadi Sönmez, — We can process requests faster and the customer's staff can seamlessly trace the status of their tickets and their history," says Nadi Sönmez, ...
PROSTEP Newsletter 1| Autoren
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Nadi Sönmez (Jahrgang 1969) ist seit betrieblicher Datenschutzbeauftragter der PROSTEP AG. Außerdem leitet er den Produktsupport für alle PROSTEP-Produkte und ist verantwortlich für die Cloud-basierte SaaS-Lösung OpenDXM GlobalX. Vorher war er Leiter des Data Management Teams von PROSTEP im Internationalen Technischen ...
PROSTEP stellt den Kunden ein neues Support-Portal bereit
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„Das neue Support Portal ist sowohl für unsere Kunden als auch für uns von Vorteil. Wir können ihre Anfragen schneller bearbeiten und die Anwendenden auf Kundenseite den Status ihrer Tickets und ihre Historie lückenlos nachvollziehen“, kommentiert Nadi Sönmez, Manager Product Support & SaaS.
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