Akzeptanz als Herausforderung für RFID-basierte Anwendungen auf der Konsumentenebene
von Nadine Hennigs, Universität Hannover Institut für Marketing & Management, 2006, Taschenbuch
Ansatzpunkte und Gestaltungsperspektiven eines systematischen Churn Management für die Versandhandelsbranche
von Nadine Hennigs, Universität Hannover Institut für Marketing & Management, 2006, Unbekannter Einband
Customer Experience: Forum Dienstleistungsmanagementgoogle.de
books.google.de
... Nadine Hennigs ist Habilitandin und Akademische Rätin am Institut für Marketing und Management der Leibniz Universität Hannover. Dipl.-Oek. Christiane ...
Anti‐Consumption - Hennigs - Major Reference WorksWiley Online Library
onlinelibrary.wiley.com
von N Hennigs · · Zitiert von: 3 — ... Nadine Hennigs,. Nadine Hennigs. Leibniz University of Hannover, Hannover, Germany. Search for more papers by this author · Barbara Seegebarth ... von N Hennigs · · Zitiert von: 3 — ... Nadine Hennigs,. Nadine Hennigs. Leibniz University of Hannover, Hannover, Germany. Search for more papers by this author · Barbara Seegebarth ...
Brand extensions A successful strategy in luxury fashion branding?...
www.deepdyve.com
Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Stefan Behrens,. Christiane Klarmann and Juliane Carduck. Marketing & Management, Leibniz University of Hannover ...
2014 summer marketing educators' conference - American Marketing ...
auth.ama.org
LinkedIn, Teradata and Yahoo will discuss BIG data. Bill Rand from the University of Maryland Simon Zhang, Business Analytics Sr. Director, LinkedIn. Lee Paries, Vice President, Product Perception and Behavior. Stefan Behrens, Leibniz University of Hannover; Nadine Hennigs, Leibniz University of.
The importance of brand heritage as a key performance driver in...
www.proquest.com
Nadine Hennigs. Institute of Marketing and. Management, Leibniz University of Hannover, Koenigsworther., Hannover,. Germany. Original Article.
Ehemalige - Institut für Marketing und ManagementLeibniz Universität Hannover
www.marketing.uni-hannover.de
— Nadine Hennigs. Dr. Nadine Hennigs. Dr. Sascha Langner. Web. https://www.researchgate.net/profile/Sascha-Langner. Dr. Sascha Langner — Nadine Hennigs. Dr. Nadine Hennigs. Dr. Sascha Langner. Web. https://www.researchgate.net/profile/Sascha-Langner. Dr. Sascha Langner.
targeting social identities through social influencers - Ingenta Connectwww.ingentaconnect.com › content › mcb › art00003
www.ingentaconnect.com
Sascha Langner, Nadine Hennigs and Klaus-Peter Wiedmann. Institute of Marketing and Management, Leibniz University of Hannover, Hannover, Germany.
BVM-inbrief_ _ special.inddeye square
www.eye-square.com
von N Hennigs · Zitiert von: 1 — Nadine Hennigs und Dr. Steffen Schmidt, Leibniz Universität Hannover zur Bestimmung ganzheitlicher Markenwirkung anhand expliziter und impliziter ... von N Hennigs · Zitiert von: 1 — Nadine Hennigs und Dr. Steffen Schmidt, Leibniz Universität Hannover zur Bestimmung ganzheitlicher Markenwirkung anhand expliziter und impliziter ...
Luxury Marketing - A Challenge for Theory and Practice | Klaus ...www.springer.com › book
link.springer.com
Nadine Hennigs is an Assistant Professor at the Institute of Marketing and Management at the Leibniz University of Hannover, Germany. Show all. Table of ...
Alle Infos zum Namen "Nadine Hennigs"
Dr. Nadine Hennigs, -hannover.de Prof. ...International Marketing Trends Conference
archives.marketing-trends-congress.com
Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, ...
Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs (Eds.) Luxury Marketing. A...
docplayer.net
1 Luxury Marketing. 2 Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs (Eds.) Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice. 3 Editors Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann Director of the Institute of Marketing and Management Leibniz University of Hannover, Germany Dr. Nadine Hennigs Assistant Professor, Institute of ...
2014 SUMMER MARKETING EDUCATORS' CONFERENCEdocshare04.docshare.tips › files
docshare.tips
LinkedIn, Teradata and Yahoo will discuss BIG data. Bill Rand from the ... Hannover; Nadine Hennigs, Leibniz University of Hannover. Me, Myself, and Fair ...
And They Lived Happily Ever After – The Value of Storytelling ...www.europeanbusinessreview.com › and-they-liv...
www.europeanbusinessreview.com
Nadine Hennigs is an Assistant Professor at the Institute of Marketing and Management, Leibniz University of Hannover, Germany. Her main ...
LEIBNIZ UNIVERSITÄT HANNOVER. Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät -...
docplayer.org
Ök. Nadine Hennigs (-4984, Raum 356, n.v.), Dipl oder Mentor fungieren nur Mitarbeiter, die bereits einen akademischen Abschluss Auage München.
Verbal and pictorial representations of beverage consumption ...pure.au.dk › portal › publications
pure.au.dk
... Italy; Klaus Peter Wiedmann, University of Hannover, Germany; Stefan Behrens, University of Hannover, Germany; Nadine Hennigs, University of Hannover, ...
sortiert nach Relevanz / Datum