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News
Prof. Dr. Florian Kraus
www.wiwi-online.de
Professoren; Prof. Dr. Florian Kraus; Prof. Dr. Florian Kraus. Professor - aktiv. Position / Amtsbezeichnung Lehrstuhlinhaber Till Haumann and Jan Wieseke), ...
Seite PERSONALquarterly_2012_04
zeitschriften.haufe.de
Seite PERSONALquarterly_2012_04. Basic HTML-Version. Zur Vollversion. Inhalt. Seite TILL HAUMANN. Postdoc am Marketing Department, Ruhr …
Studie zur Kundenintegration: RUB-Ökonomen gewinnen gleich zwei Best...
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Gleich zwei Auszeichnungen der American Marketing Association (AMA) erhielten Pascal Güntürkün, Dr. Till Haumann, Prof. Dr. Jan Wieseke ...
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core.coll.mpg.de
Treffer von 2 für Suche: 'Till Haumann', Suchdauer: 0.11s. Sortieren. Relevanz, Nach Datum, absteigend, Nach Datum, aufsteigend, Signatur, Verfasser ...
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Dr. Till Haumann Multilevel Phenomena in Personal Selling & Sales Management – An Identity-Based Perspective Dr. Laura Marie Schons Der Homo ...
Wieseke, Jan | School of Business and Economics
www.lboro.ac.uk
Ahearne, Michael, Till Haumann, Florian Kraus, and Jan Wieseke (2013), “It's a matter of congruence: How interpersonal identification between sales managers ... › sbe › staff
Bücher
Mehrebenenregressionsanalyse : Voraussetzungen, Durchführung und...
www.econbiz.de
Mehrebenenregressionsanalyse : Voraussetzungen, Durchführung und Anwendungsbeispiel. Till Haumann and Jan Wieseke ...
When sales managers and salespeople disagree in the appreciation ...
dialnet.unirioja.es
Autores: Florian Kraus, Till Haumann, Jan Wieseke; Localización: Journal of retailing, ISSN , Vol. 91, Nº 3, 2015; Idioma: inglés; Resumen. Marketing ...
OPC4 - results/shortlist
lhzbw.gbv.de
Till Haumann. - In: Journal of marketing, Bd. 79 (2015), 6, S Aufsätze, 2. The complex role of complexity : how service providers can mitigate negative ...
外文检索
scholar.cnki.net
CNKI学术搜索是一个基于海量资源的跨学科、跨语种、跨文献类型的学术资源搜索平台,其资源库涵盖各类学术期刊、论文、报纸、专利、标准、年鉴、工具书等,旨在为国内外研究人员提供全面、权威、系统的知识网络。
Dokumente zum Namen
Pascal Güntürkün - Über uns - Department für Marketing
www.wu.ac.at
Kassemeier, Roland, Till Haumann und Pascal Güntürkün (2022), "Whether, When, and Why Functional Company Characteristics Engender Customer Satisfaction and ... › marketing › pascal-guentuerkuen
Publikationen Jan Wieseke - Ruhr University Bochum
www.wiwi.rub.de
Ahearne, Michael, Till Haumann, Florian Kraus, and Jan Wieseke (2013), “It’s a matter of congruence: How interpersonal identification between sales managers ...
EBSCOhost | | Engaging Customers in Coproduction Processes:...
web.a.ebscohost.com
Till Haumann, Pascal G¨unt¨urk¨un, Laura Marie Schons, & Jan Wieseke. Engaging ... Till Haumann is Postdoctoral Research Fellow, Sales & Marketing.
EBSCOhost | | Footprints in the Sands of Time: A Comparative...
web.b.ebscohost.com
Till Haumann, Benjamin Quaiser, Jan Wieseke, & Mario Rese. Footprints in ... Till Haumann is Postdoctoral Research Fellow, Sales & Marketing Depart- ment ...
Wissenschaftliche Veröffentlichungen
IfM-Gastvortrag von Jan Nachtwey - wiwi.uni-muenster.de
www.wiwi.uni-muenster.de
— Dr. Manfred Krafft und Dr. Till Haumann) am um 10:15 Uhr im Jur 2. Das Unternehmen mit Hauptsitz im westfälischen Harsewinkel ist ... › fakultaet › termine
Institut für Tätigkeitsbericht - wiso.tu-dortmund.de
www.wiso.tu-dortmund.de
• Till Haumann, Ruhr-Universität Bochum: „Mehrebenenanalyse mit HLM und MPlus”, Juli • Prof. Suzanne C. Beckmann, Copenhagen Business School: “Explo-
Studentische Forschung Externe Lehrtätigkeit
www.wiso.tu-dortmund.de
• Till Haumann, Ruhr-Universität Bochum: „Mehrebenenanalyse im Marketing“, November • Vanessa Haselhoff, Debra Hanning, Lehrstuhl für Marketing, TU
Research | Universität Mannheim
www.bwl.uni-mannheim.de
... Shapes Sales Success (2013, with Michael Ahearne, Till Haumann and Jan Wieseke), Journal of the Academy of Marketing Science, 41 (6), Article. › ...
Veröffentlichungen allgemein
Challenging the Bounds of Marketing thoughts on Identification: A...
core.ac.uk
Challenging the Bounds of Marketing thoughts on Identification: A Relational Perspective. By Michael Ahearne, Till Haumann, Florian Kraus and Jan Wieseke.
It's a Matter of Congruence: How Interpersonal Identification between...
core.ac.uk
... Identification between Sales Managers and Salespersons Shapes Sales Success. By Michael Ahearne, Till Haumann, Florian Kraus and Jan Wieseke ...
Artikel & Meinungen
Selling your service without overtaxing your customer - SAGE ...
managementink.wordpress.com
— Dr. Kolberg recently collaborated with Sven Mikolon, Till Haumann and Jan Wieseke on their article entitled "The Complex Role of Complexity: ... › ...
Bitte um Unterstützung ! - einrichtungsforum.de
www.einrichtungsforum.de
Bitte um Unterstützung ! - Liebe Teilnehmerinnen und Teilnehmer des Forums einrichtungsforum.de, wir wenden uns mit einer großen Bitte an Sie: mehr im...
Mplus Discussion >> Power/monte carlo studies with multilevel data
www.statmodel.com
Till Haumann posted on Thursday, June 16, :39 am ... Till Haumann posted on Friday, June 17, :08 am ...
Sonstiges
Photon Foundation - The Journal of Sales and Marketing
sites.google.com
Till Haumann, Benjamin Quaiser, Jan Wieseke and Mario Rese · Ideological Challenges to Changing Strategic Orientation in Commodity Agriculture.
Best Paper Award für Sales & Marketing Department
www.wiwi.ruhr-uni-bochum.de
Ök. Pascal Güntürkün, Dr. Till Haumann, Prof. Dr. Jan Wieseke und Dr. Laura Schons zwei Auszeichnungen erhalten. Zum einen wurde die ...
Es fehlt: farbzentrum liebsch
Publikationen Jan Wieseke Ruhr University Bochum
www.wiwi.ruhr-uni-bochum.de
Publikationen Jan Wieseke Sales & Marketing Department Ahearne, Michael, Till Haumann, Florian Kraus, and Jan Wieseke (2013), “It’s a matter
Haumann, Till: անվճար էլեկտրոնային գրադարան Z-Library
hy.art1lib.org
Haumann, Till: անվճար էլեկտրոնային գրադարան Z-Library | BookSC. Download books for free. Find books
Publikationen in internationalen referierten Zeitschriften
www.wiwi.ruhr-uni-bochum.de
1 Publikationen in internationalen referierten Zeitschriften 1. Rese, Mario, Jan Wieseke, Till Haumann, and Benjamin Quaiser (2014), “Footprints in
Der Vertrieb komplexer Dienstleistungen – ohne den Kunden zu...
vertriebszeitung.de
Was genau passiert, wenn ein potenzieller Kunde mit komplexen Dienstleistungen konfrontiert wird?
Publikationen Jan Wieseke Ruhr …
www.wiwi.ruhr-uni-bochum.de
Publikationen Jan Wieseke Sales & Marketing Department Ruhr-Universität Bochum ... Ahearne, Michael, Till Haumann, Florian Kraus, and Jan Wieseke (2013), ...
Clara-Schumann-Gymnasium und Deutsche Telekom AG: Erfolg in Schrift...
www.kurs-koeln.de
(Autor: Till Haumann) Ein weiteres Ergebnis der Lernpartnerschaft ist unter der IN-Adresse http://www.clara-online.de/projekte/telekom/index.htm einzusehen.
Lebenslauf & Publikationen - Ruhr-Universität Bochum
www.wiwi.ruhr-uni-bochum.de
Güntürkün, Pascal, Till Haumann und Alfred Lukasczyk (2015). How to Evaluate. Employer Brands: A Monetary Approach. in: Andresen, Maike und Christian ...
How to Evaluate Employer Brands: A Monetary Approach |...
www.springerprofessional.de
The attraction and retention of superior talents is increasingly becoming a key challenge for many organizations. To cope with the ongoing shortage
„Nur“ zufrieden reicht für gute Kundenbindung manchmal nicht
vertriebszeitung.de
Eine aktuelle wissenschaftliche Studie einer Bochumer Forschergruppe um Jan Wieseke und Till Haumann hat nun aber teilweise Überraschendes zum Thema ...
Journal of the Academy of Marketing Science
www.springerprofessional.de
Michael Ahearne, Till Haumann, Florian Kraus, Jan Wieseke | Original Empirical Research | Ausgabe › journal-of-the-acad...
Marketingexperiments.com View Study List
find-study-now.com
In November 2015, Till Haumann, Pascal Grϋntϋrkϋn, Laura Marie Schons and Jan Wieseke from the Ruhr-University of Bochum, Germany published the results of a ... › sites
Open Access Articles - International Journal of Research in Marketing...
www.journals.elsevier.com
The International Journal of Research in Marketing is an international, double-blind peer-reviewed journal for marketing academics and practitioners…
It’s a matter of congruence: How interpersonal identification between...
www.infona.pl
In recent years, marketing research and practice have recognized the importance of managing frontline employees’ identification. However, investigations so...
Publikationen Jan Wieseke - PDF Free Download
docplayer.org
Ahearne, Michael, Till Haumann, Florian Kraus, and Jan Wieseke (2013), It s a matter of congruence: How interpersonal identification between sales managers ... › Publikationen-jan-wi...
Thank you to the Reviewers for the Journal of Service ...
www.emeraldgrouppublishing.com
Till Haumann Simon Hazée Kristina Heinonen Anu Helkkula Alexander Henkel Bieke Henkens Nicole Hess Ian Hodgkinson Charles Hofacker Jens Hogreve › ...
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