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Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the ...
www.grin.com
She is a research assistant to Prof. Dr. Henrik Sattler at the Institute of Marketing and Retailing and received the scientific prize from the German Marketing Association [1] for her doctoral dissertation on brand extensions [2].
The impact of price thresholds on profit contributionScienceDirect
www.sciencedirect.com
von K Gedenk · · Zitiert von: 116 — Henrik Sattler. Show more. Add to Mendeley. Share. Cite. https://doi.org S (99) Get rights and content.
25. Jahrg., H. 3, 3. Quartal of Marketing: ZFP – Journal of...
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Marketing ZFP is a platform for the academic dialog between marketing science and marketing practice. It offers critical depictions of the newest developments...
Henrik Sattler - dblpdblp.org › Persons
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Henrik Sattler: Eine Simulationsanalyse zur Beurteilung von Markeninvestitionen A simulation analysis of brand investments. OR Spectr.
dblp: Marketing Science, Volume 38
dblp.uni-trier.de
Bibliographic content of Marketing Science, Volume 38
FUNDus! – Collection Portal : UHH : Universität Hamburg
www.fundus.uni-hamburg.de
In recent years these volumes have been systematically compiled under the leadership of Prof. Dr. Hartmut Schmidt, Prof. Dr. Henrik Sattler and his team with the support of the Sven Eisfeld Foundation and the Hamburg State and University Library.
DFG research units : Research : Universität Hamburg
www.uni-hamburg.de
Spokesperson: Prof. Dr. Henrik Sattler. Clinical Research Units. Clinical Research Unit 296 Feto-maternal immune cross talk – Consequences for maternal and offspring's health Faculty of Medicine, Center for Obstetrics and Pediatrics Spokesperson: Prof. Dr. Petra C. Arck.
If You Think 9-Ending Prices Are Low, Think Again - Munich Personal...
mpra.ub.uni-muenchen.de
Gedenk, Karen, and Henrik Sattler (1999), “The Impact of Price Thresholds on Profit Contributions - Should Retailers Set 9-Ending Prices?” Journal of Retailing, 75(1), 33–57. Gendall, Philip, Michael F. Fox, and Priscilla Wilton (1998), “Estimating the Effect of Odd Pricing,” Journal of Product and Brand Management, 7(5), 421–432.
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement, TUHH - Market...
cgi.tu-harburg.de
Homepage W-7
Institute for Technology and Innovation Management Department, TUHH -...
cgi.tu-harburg.de
Homepage W-7
MECHAL - An integrated research approach to develop ...
forschungslandkarte-nachhaltigkeit.uni-hamburg.de
DFG-Forschergruppe zu "Vermarktung hedonischer Medienprodukte im Kontext digitaler sozialer Medien" (Prof. Dr. Henrik Sattler) Bioenergy Landscapes in China: Blessing or Curse? (Dr. Kesheng Shu) Das Arboretum-Projekt – ein Beitrag zur nachhaltigen Nutzung natürlicher Ressourcen (Dr. …
Museums and collections : Faculties & facilities : Universität Hamburg
www.uni-hamburg.de
The library is permanently accessible in Prof. Dr. Henrik Sattler's office. Curt Eisfeld Library of the Sven Eisfeld Foundation. GDR Archive in the Art History Seminar. The GDR Archive under the aegis of the Art History Seminar is a unique institution housing three complementary reference libraries. In addition to these libraries, which contain ...
Thematic areas : Sustainability research map : Universität Hamburg
forschungslandkarte-nachhaltigkeit.uni-hamburg.de
DFG-Forschergruppe zu "Vermarktung hedonischer Medienprodukte im Kontext digitaler sozialer Medien" (Prof. Dr. Henrik Sattler) Analyse des Gender-wage gaps (Prof. Dr. Martin Spindler) smart Technical Customer Service; Teilvorhaben Konzeption kundeninduzierter Servicekonfiguration und Geschäftsmodellentwicklung (Prof. Dr. Markus Nüttgens)
Publikationen aus Forschung | HSBA
www.hsba.de
Hensel-Börner, Susanne, and Henrik Sattler "Ein empirischer Validitätsvergleich zwischen der Customized Computerized Conjoint Analysis (CCC), der Adaptive Conjoint Analysis (ACA) und Self-Explicated-Verfahren." Zeitschrift für Betriebswirtschaft (ZfB) 70 (6):
Professor Herbert Jacob-Preis | Universitäts-Gesellschaft Hamburg
www.uni-gesellschaft-hh.de
Dr. Henrik Sattler und Professor Dr. Malte Fliedner von der Universität Hamburg an. Die Universitäts-Gesellschaft Hamburg hat damit den in diesem Jahr mit Euro dotierten Preis zum achten Mal vergeben. v.l.n.r.: Prof. Dr. Mark Heitmann Prof ...
ZMML-Videoportal Jahre Marketing an deutschen Universitäten
ml.zmml.uni-bremen.de
Videportal of Zentrum für Multimedia in der Lehre
Exemplare: Strategien für Soziale Medien / von Marius ...suche.thulb.uni-jena.de › Record
suche.thulb.uni-jena.de
Buchumschlag. Strategien für Soziale Medien / von Marius Johnen, Marleen Relling, Henrik Sattler und Oliver Schnittka. Gespeichert in: 1. Verfasser: Johnen ...
Markenpolitik - OPAC
opac.th-nuernberg.de
Henrik Sattler ; Franziska Völckner. Verfasser: Sattler, Henrik Fragezeichen. Ausgabe: 3., aktualisierte und erweiterte Auflage. Erscheinungsort: Stuttgart. › TouchPoint › perma
Über uns : Marketing und Branding : Universität Hamburg
www.bwl.uni-hamburg.de
Professur für Marketing & Branding (Prof Dr. Henrik Sattler); Professur für Marketing & Customer Insight (Prof. Dr. Mark Heitmann); Professur für Marketing ...
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