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News
Zeppelin Universität verabschiedet mit 500 Festgästen den
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Alle vier kommen aus dem Bereich der Wirtschaftswissenschaften: Annette Horváth, Anita Mirja Hubert, Linn Viktoria Rampl und Marc Linzmajer tragen künftig ...
Alumni-Stammtisch Köln | mit Insa Sjurts — ZUCA
www.zu-ca.org
Organisation: Linn Rampl Anmeldung über Facebook. Source:: https://www.facebook.com/events Share. Earlier Event: ...
Netzwerk-Profile
LinkedIn: Dr. Linn Viktoria Rampl | LinkedIn
Dr. Linn Viktoria Rampls berufliches Profil anzeigen LinkedIn ist das weltweit größte professionelle Netzwerk, das Fach- und Führungskräften wie Dr. Linn Viktoria ...
Bücher
Essays on branding in complex markets : the role of trust and...
www.econbiz.de
Essays on branding in complex markets : the role of trust and emotions . von Linn Viktoria Rampl. Year of publication:
Employer brand trust and affect : linking brand personality to...
www.econbiz.de
Linn Viktoria Rampl and Peter Kenning. Year of publication: Authors: Rampl, Linn Viktoria; Kenning, Peter: Published in: European ...
How to become an employer of choice : transforming employer brand...
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Linn Viktoria Rampl. Year of publication: Authors: Rampl, Linn Viktoria: Published in: Journal of marketing management : MM.
Employer Brand Trust and Affect: Linking Brand Personality to...
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Abstract : Purpose: – The importance of employer branding to attract talent in organizations is increasing rapidly. Brand personality traits, particularly,...
Dokumente zum Namen
Document
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Journal of Product & Brand Management Linking user experience and consumer-based brand equity: the moderating role of consumer expertise and lifestyle:...
Employer brand trust and affect: linking brand personality to...
www.deepdyve.com
Purpose – The importance of employer branding to attract talent in organizations is increasing rapidly. Brand personality traits, particularly, have been shown...
EBSCOhost | | The role of emotions in decision-making on...
web.b.ebscohost.com
resonance imaging (fMRI). Linn Viktoria Rampl & Christian Opitz &. Isabell M. Welpe & Peter Kenning. Published online: 19 December © Springer ...
UNIVERSIDAD COMPLUTENSE DE MADRID FACULTAD DE ...
eprints.ucm.es
Wolfgang Spiess-Knafl, Andreas Bindert, Andrea Böttcher, Linn Rampl and. Inga Wobker. Special thanks to Rieke in addition for her lovely support and.
Wissenschaftliche Veröffentlichungen
Employer brand trust and affect: linking brand personality to emp...:...
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linking brand personality to employer brand attractiveness. Linn Viktoria Rampl and Peter Kenning. Corporate Management & Economics, Zeppelin University,.
Forschungsdatenbank Zeppelin University
forschdb.verwaltung.uni-freiburg.de
Linn Viktoria Rampl Originalarbeiten in wissenschaftlichen Fachzeitschriften mit Review-Verfahren : Rampl, Linn / Kenning, Peter: Employer brand trust and affect: linking brand personality to employer brand attractiveness, European Journal of Marketing, (48) Suppl. (1/2):
Veröffentlichungen allgemein
Skalierung von sozialer Wirksamkeit Thesen, Tests und Trends zur...
link.springer.com
Sozialunternehmen haben in der Akademia wie auch in den Medien eine wachsende Aufmerksamkeit erfahren. Zeigte die Forschung klassischer...
Diskriminierung - unserlexikon.de
www.unserlexikon.de
↑ Inga Kristina Wobker / Linn Viktoria Rampl / Peter Kenning: Kundenneid – Wenn aus Differenzierung Diskriminierung wird ...
Linn Viktoria Rampl - Deutsche Digitale Bibliothek
www.deutsche-digitale-bibliothek.de
Die Deutsche Digitale Bibliothek ist das zentrale Portal für Kultur und Wissen. Sie macht das kulturelle Erbe der Bundesrepublik über das Internet zugänglich.
Neuromarketing - de.LinkFang.org
www.unserlexikon.de
Consumer Neuroscience - das sind die Methoden Artikel von Linn Viktoria Rampl, Hilke Plassmann und Peter Kenning, www.marketing-site.de, vom 29. April 2011;
Artikel & Meinungen
Wikipedia: Neuromarketing – Wikipedia
Als Neuromarketing wird die Anwendung des neuroökonomischen Ansatzes im Rahmen Neuroscience - das sind die Methoden Artikel von Linn Viktoria Rampl, Hilke Plassmann und Peter Kenning, www.marketing-site.de, vom 29.
Sonstiges
Dr. Linn Viktoria Rampl | LinkedIn
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View Dr. Linn Viktoria Rampl's professional profile on LinkedIn. LinkedIn is the world's largest business network, helping professionals like Dr. Linn Viktoria ...
Linn Viktoria Rampl | marke41
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Christian Schmalzl Mediacom Agentur für Mediaberatung GmbH : Jürgen Wagishauser Media Forum Europe : Evelyn Oberleiter Terra Institute
Consumer Neuroscience – das sind die Methoden › absatzwirtschaft
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von M.A. Linn Viktoria Rampl, Prof. Dr. Hilke Plassmann, Prof. Dr.
Doing a Doctorate at ZU | Zeppelin University
www.zeppelin-university.com
Since September 2011, it has been possible to do a supervised PhD at Zeppelin University.
Das Marketingverständnis von Museen: eine Randnotiz | marke41
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Linn Viktoria Rampl, Promotionsstipendiatin am Lehrstuhl für Marketing an der Zeppelin Universität in Friedrichshafen am Bodensee..
Dynamic Pricing: schlau oder unfair?
conversionboosting.com
Was zieht man daraus für Schlüsse? Die Autoren Inga Kristina Wobker, Linn Viktoria Rampl und Prof. Dr. Peter Kenning weisen im Artikel „Kundenneid ...
Consumer trust in food retailers: conceptual framework and empirical...
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Consumer trust in food retailers: conceptual framework and empirical evidence. Linn Viktoria Rampl, Tim Eberhardt, Reinhard Schütte, Peter Kenning.
zu|Daily - Wenn Karriere nicht attraktiv ist
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In der Hierarchie ganz oben zu stehen, hat für viele an Reiz verloren. Die Generation Y verweigert sich einer klassischen Karriere und findet Alternativen.
Promotionsmöglichkeiten - Zeppelin Universität | Zeppelin Universität
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Sie wollen das Handwerkszeug vermittelt bekommen um erfolgreich zu promovieren? Werfen Sie einen Blick auf die Promotionsangebote der Zeppelin Universität!
European Journal of Marketing , Vol. 48, Nº Dialnet
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Información de la revista European Journal of Marketing
SpringerCitations - Details Page
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How to become an employer of choice: transforming employer brand associations into employer first-choice brands. Linn Viktoria Rampl. Journal: Journal of ...
Kundenneid – Wenn aus Differenzierung Diskriminierung wird | marke41
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Linn Viktoria Rampl, Promotionsstipendiatin am Lehrstuhl für Marketing an der Zeppelin Universität, Friedrichshafen am Bodensee.
zu|Daily - Arbeitgeber müssen ehrlich begeistern
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Marketing auf dem Arbeitsmarkt wird für Unternehmen immer wichtiger. Linn Viktoria Rampl und Professor Dr. Peter Kenning entwickelten ein Konzept für...
zu|Daily - Ewig lockt der Schokoriegel
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Der spontane Griff ins Süßigkeitenregal kann Grundlage für Kaufzwänge sein. Isabella Maria Kopton, Professor Dr. Bruno Preilowski sowie Professor Dr. Peter...
Employer brand trust and affect: linking brand personality to...
www.emerald.com
Employer brand trust and affect: linking brand personality to employer brand attractiveness - Author: Linn Viktoria Rampl, Peter Kenning
zu|Daily - Die Qual der Wahl
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Karriere und Familie in Einklang zu bringen, ist noch immer ein Kunststück. CCM-Alumna Clarissa Thelen ist der Frage nachgegangen, ob sich Arbeit und Familie...
Altmetric – The role of emotions in decision-making on employer...
www.altmetric.com
Marketing Letters, December DOI, s Authors. Linn Viktoria Rampl, Christian Opitz, Isabell M. Welpe, Peter Kenning ...
Exploring benefits of local e-commerce for enhancing firm’s...
ijmar.org
Exploring benefits of local e-commerce for enhancing firm’s competitiveness
Human Resource Management and Professionalism
myassignmenthelp.com
The purpose of the essay is to analyse the role of strategic human resource management in managing the work force in organisational context. Justitia is an...
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