Klaus-Peter Wiedmann | IDEAS/RePEcideas.repec.org › pdr133
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Nadine Hennigs & Klaus-Peter Wiedmann & Christiane Klarmann & Suzane Strehlau & Bruno Godey & Daniele Pederzoli & Agnes Neulinger & Kartik Dave & ...
Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine HennigsBuchhandlung Hugendubel
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Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld, Buch (kartoniert) von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs bei hugendubel.de. Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld, Buch (kartoniert) von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs bei hugendubel.de.
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Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld. Marketingchance oder Erosion der Exklusivität ... Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld. Marketingchance oder Erosion der Exklusivität ,00 €
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Nadine Hennigs (Author) ; Christiane Klarmann (Author) ; Description. Das Internet hat sich neben den anderen Medien und im Alltag der Menschen etabliert. Nadine Hennigs (Author) ; Christiane Klarmann (Author) ; Description. Das Internet hat sich neben den anderen Medien und im Alltag der Menschen etabliert. 85,32 $
Creating multi-sensory experiences in luxury marketing - EconBiz
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Creating multi-sensory experiences in luxury marketing . Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, Christiane Klarmann, Stefan Behrens. Year of publication:
Brand extensions A successful strategy in luxury fashion branding?...
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Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Stefan Behrens,. Christiane Klarmann and Juliane Carduck. Marketing & Management, Leibniz University of Hannover ...
Does personality congruence explain luxury brand attachment? The...
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Authors would like to thank Nadine Hennigs, Christiane Klarmann, Taro Koyama, Joshua Newton, Yan Kwan with specific reference to their work in the data ...
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0 | SpringerLink
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... und Gestaltungsperspektiven für das Marketingmanagement. Authors; Authors and affiliations. Klaus-peter Wiedmann; Christiane Klarmann; Nadine Hennigs.
Luxury Marketing | SpringerLinklink.springer.com › book
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Consumer Value Perception of Luxury Goods: A Cross-Cultural and Cross-Industry Comparison. Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Christiane Klarmann.
Alle Infos zum Namen "Nadine Hennigs"
Dr. Nadine Hennigs, -hannover.de Prof. ...International Marketing Trends Conference
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Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, ...
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Nadine Hennigs. E-Commerce. Internet. Online-Marketing. Weiterempfehlen: ... Mehr von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann und Nadine Hennigs. Nadine Hennigs. E-Commerce. Internet. Online-Marketing. Weiterempfehlen: ... Mehr von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann und Nadine Hennigs. 81,30 €
Congruence between consumer, brand and store personality in luxury...
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Raffaele Donvito Gaetano Aiello 1 Bruno Godey 2, 3 Daniele Pederzoli 2, 3 Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs Christiane Klarmann Priscilla Chan Chris ...
Creating Multi-Sensory Experiences in Luxury Marketing - ProQuestsearch.proquest.com › openview
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Luxury Brands in the Digital Age Exclusivity versus Ubiquity - PDF ...docplayer.net › Luxury-brands-in-the-digi...
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NADINE HENNIGS KLAUS-PETER WIEDMANN CHRISTIANE KLARMANN Due to the growing global appetite for luxury goods within the era of the ...
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Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Stefan Henrik Behrens, Christiane Klarmann; It's a scandal! Comparing the causes and consequences of nursing ...
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Luxury Brands in the Digital Age – Exclusivity versus Ubiquity. Dr. Nadine Hennigs, Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, Dipl.-Oec. Christiane Klarmann | Markenmanagement | Ausgabe
What is the value of luxury? A cross-cultural consumer perspective ...hal.archives-ouvertes.fr › hal
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