1
0
0
(1 - 37 von 92
)
dblp: Steffen Schmidtnnews.top › Home › Persons
nnews.top
Nadine Hennigs, Steffen Schmidt, Klaus-Peter Wiedmann, Evmorfia Karampournioti, Franziska Labenz: Measuring brand performance in the cruise industry: ...
Klaus-Peter Wiedmann | IDEAS/RePEcideas.repec.org › pdr133
ideas.repec.org
Nadine Hennigs & Klaus-Peter Wiedmann & Christiane Klarmann & Suzane Strehlau & Bruno Godey & Daniele Pederzoli & Agnes Neulinger & Kartik Dave & ...
Luxury marketing : a challenge for theory and practice in ...searchworks.stanford.edu › view
searchworks.stanford.edu
Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs (eds.). Imprint: Wiesbaden : Springer Gabler, © Physical description: 1 online resource (xiv, 416 pages) : ...
bokus.com: Luxury Marketing - Klaus-Peter Wiedmann, Nadine HennigsBokus.com
Köp Luxury Marketing av Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Skickas inom vardagar. Fri frakt över 249 kr. Välkommen till Bokus bokhandel! Köp Luxury Marketing av Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Skickas inom vardagar. Fri frakt över 249 kr. Välkommen till Bokus bokhandel!
Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Viktoria KelschBuchhandlung Hugendubel
www.hugendubel.de
Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum, Buch (kartoniert) von Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Viktoria Kelsch bei ... Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum, Buch (kartoniert) von Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Viktoria Kelsch bei ...
Positionierung von Luxusmarken im digitalen UmfeldBücher.de
www.buecher.de
Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld. Marketingchance oder Erosion der Exklusivität ... Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Positionierung von Luxusmarken im digitalen Umfeld. Marketingchance oder Erosion der Exklusivität ,00 €
Luxury Marketing by Klaus-Peter Wiedmann, Nadine ...Dymocks
www.dymocks.com.au
Luxury Marketing from Dymocks online bookstore. A Challenge for Theory and Practice. PaperBack by Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Luxury Marketing from Dymocks online bookstore. A Challenge for Theory and Practice. PaperBack by Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. 262,56 AU$
wob brand afternoon DIE MARKE IM KOPF.
de.slideshare.net
... Faculty of Business Administration and Economics advantage through research Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann Dr. Nadine Hennigs ... Verlag , …
SCHATTENBLICK - MEDIEN/688: Wer manipuliert uns im Internet? (idw)
www.schattenblick.de
Ök. Sascha Langner, der gemeinsam mit Dr. Nadine Hennigs unter der Leitung von Prof. Klaus-Peter Wiedmann an dem Projekt arbeitet.
Hennigs, Nadine [WorldCat Identities]
worldcat.org
Most widely held works by Nadine Hennigs ... An Introduction /; Klaus-Peter Wiedmann and Nadine Hennigs --; More on Luxury Anti-Laws of Marketing /; Vincent ...
Brand extensions A successful strategy in luxury fashion branding?...
www.deepdyve.com
Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Stefan Behrens,. Christiane Klarmann and Juliane Carduck. Marketing & Management, Leibniz University of Hannover ...
targeting social identities through social influencers - Ingenta Connectwww.ingentaconnect.com › content › mcb › art00003
www.ingentaconnect.com
Sascha Langner, Nadine Hennigs and Klaus-Peter Wiedmann. Institute of Marketing and Management, Leibniz University of Hannover, Hannover, Germany.
Nadine Hennigs - dblpdblp.org › Persons
dblp.org
· Nadine Hennigs, Steffen Schmidt, Klaus-Peter Wiedmann, Evmorfia Karampournioti, Franziska Labenz: Measuring brand performance in the ...
Luxury Marketing: A Challenge for Theory and PracticeSpringer
link.springer.com
von KP Wiedmann · Zitiert von: 128 — Overview. Editors: Klaus-Peter Wiedmann,; Nadine Hennigs. von KP Wiedmann · Zitiert von: 128 — Overview. Editors: Klaus-Peter Wiedmann,; Nadine Hennigs. 99,99 $
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0Springer
link.springer.com
von K Wiedmann · · Zitiert von: 3 — Nadine Hennigs. 15k Accesses. 2 Citations. Zusammenfassung. „Wenn ich Freunde ... Nadine Hennigs (Habilitandin). Authors. Univ.-Prof. Dr. Klaus-peter Wiedmann. von K Wiedmann · · Zitiert von: 3 — Nadine Hennigs. 15k Accesses. 2 Citations. Zusammenfassung. „Wenn ich Freunde ... Nadine Hennigs (Habilitandin). Authors. Univ.-Prof. Dr. Klaus-peter Wiedmann.
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0 | SpringerLink
link.springer.com
... und Gestaltungsperspektiven für das Marketingmanagement. Authors; Authors and affiliations. Klaus-peter Wiedmann; Christiane Klarmann; Nadine Hennigs.
Luxury Marketing | SpringerLinklink.springer.com › book
link.springer.com
Consumer Value Perception of Luxury Goods: A Cross-Cultural and Cross-Industry Comparison. Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Christiane Klarmann.
Dr. Nadine Hennigs, -hannover.de Prof. ...International Marketing Trends Conference
archives.marketing-trends-congress.com
Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, Nadine Hennigs, -hannover.de. Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann, -hannover.de. Dipl.-Oek. Christiane Klarmann, ...
Die steigende Nachfrage nach Luxusmarken: Ein globales ...springerprofessional.de
www.springerprofessional.de
5. Die steigende Nachfrage nach Luxusmarken: Ein globales Phänomen mit lokalen Besonderheiten. verfasst von : Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Erschienen Die steigende Nachfrage nach Luxusmarken: Ein globales Phänomen mit lokalen Besonderheiten. verfasst von : Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs. Erschienen ...
Nation Branding bei Luxusgütern von Stefan Behrens ...Dombuchhandlung München
www.dombuchhandlungmuenchen.de
... verschiedener Rebsorten ursächlich sei ... Mehr anzeigen. Stefan Behrens. Klaus-Peter Wiedmann. Nadine Hennigs. Nation Branding. Weiterempfehlen: DETAILS verschiedener Rebsorten ursächlich sei ... Mehr anzeigen. Stefan Behrens. Klaus-Peter Wiedmann. Nadine Hennigs. Nation Branding. Weiterempfehlen: DETAILS. 89,90 €
Nation Branding bei Luxusgütern von Stefan Behrens, Klaus- ...Ex Libris
www.exlibris.ch
Nation Branding bei Luxusgütern von Stefan Behrens, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs (Kartonierter Einband): Jetzt Buch zum Tiefpreis von CHF Nation Branding bei Luxusgütern von Stefan Behrens, Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs (Kartonierter Einband): Jetzt Buch zum Tiefpreis von CHF
Positionierung von Luxusmarken im digitalen UmfeldBuchkatalog.at
der-buecherwurm.buchkatalog.at
Nadine Hennigs. E-Commerce. Internet. Online-Marketing. Weiterempfehlen: ... Mehr von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann und Nadine Hennigs. Nadine Hennigs. E-Commerce. Internet. Online-Marketing. Weiterempfehlen: ... Mehr von Christiane Klarmann, Klaus-Peter Wiedmann und Nadine Hennigs. 81,30 €
Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit ...Dombuchhandlung München
www.dombuchhandlungmuenchen.de
Mehr von Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann und Viktoria Kelsch. Nation Branding bei Luxusgütern. Stefan Behrens. Buch. 89, Mehr von Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann und Viktoria Kelsch. Nation Branding bei Luxusgütern. Stefan Behrens. Buch. 89, ,90 €
Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs (Eds.) Luxury Marketing. A...
docplayer.net
1 Luxury Marketing. 2 Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs (Eds.) Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice. 3 Editors Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann Director of the Institute of Marketing and Management Leibniz University of Hannover, Germany Dr. Nadine Hennigs Assistant Professor, Institute of ...
Luxury Marketing || - [PDF Document]
vdocuments.site
Luxury Marketing Klaus-Peter Wiedmann • Nadine Hennigs (Eds.) Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice ISBN ISBN
Value-Based Segmentation of Luxury Consumption Behavior - PDF Free...
docplayer.net
Value-Based Segmentation of Luxury Consumption Behavior Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, and Astrid Siebels Leibniz University of Hanover ABSTRACT …
Marketing + Vertrieb | Die Welt der Luxusmarken |...
www.springerprofessional.de
Nadine Hennigs und Klaus-Peter Wiedmann, Herausgeber des Buchs
Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit Ex Libriswww.exlibris.ch › deutschsprachige-buecher › nadine-hennigs › wirkungsb...
www.exlibris.ch
Wirkungsbeziehungen zwischen Konsumenteneitelkeit und Luxuskonsum von Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Viktoria Kelsch - Buch aus der ...
Barriers Affecting Social Media Adoption in Finnish Tourism ...businessdocbox.com › Marketing › Barri...
businessdocbox.com
... Case of Natural Gas Vehicles Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, Lars Pankalla, Martin Kassubek, ... LinkedIn has more than 2 million company pages.
Congruence between consumer, brand and store personality in luxury...
hal.archives-ouvertes.fr
Raffaele Donvito Gaetano Aiello 1 Bruno Godey 2, 3 Daniele Pederzoli 2, 3 Klaus-Peter Wiedmann Nadine Hennigs Christiane Klarmann Priscilla Chan Chris ...
Measuring consumers' luxury value perception: a cross-cultural...
go.gale.com
includes Measuring consumers' luxury value perception: a cr by Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, and Astrid Siebels. Click to explore.
Create a SciFeed alert for new publications With following keywords ...www.mdpi.com › scifeed_display
www.mdpi.com
Man-machine-interaction. By following authors. Klaus-Peter Wiedmann. Nadine Hennigs. Dieter Varelmann. Marc-Oliver Reeh. With settings. Email: Freq:.
Creating Multi-Sensory Experiences in Luxury Marketing - ProQuestsearch.proquest.com › openview
www.proquest.com
Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs, Christiane Klarmann, Stefan Behrens. 60 Marketing Review St. Gallen 6 | Creating Multi-Sensory Experiences in ...
Luxury Brands in the Digital Age - the Trust Factor - Research ...pure.royalholloway.ac.uk › portal › publications
pure.royalholloway.ac.uk
Luxury Marketing: A Challenge for Theory and Practice. ed. / Klaus-Peter Wiedmann; Nadine Hennigs. Wiesbaden : Springer, p Research output: ...
Luxury Brands in the Digital Age Exclusivity versus Ubiquity - PDF ...docplayer.net › Luxury-brands-in-the-digi...
docplayer.net
NADINE HENNIGS KLAUS-PETER WIEDMANN CHRISTIANE KLARMANN Due to the growing global appetite for luxury goods within the era of the ...
DIGITAL MARKETING BLOG - University of Brightonblogs.brighton.ac.uk › georgeday
blogs.brighton.ac.uk
Klaus-Peter Wiedmann , Nadine Hennigs & Sascha Langner (2010) Spreading the Word of Fashion: Identifying Social Influencers in Fashion ...
January - February The European Business Review
www.europeanbusinessreview.com
Klaus-Peter Wiedmann, Franziska Labenz, Janina Haase and Nadine Hennigs. Leadership An Investor's Least Favourite Statement – “Oops, Wrong CEO”
Alle Infos zum Namen "Nadine Hennigs"
sortiert nach Relevanz / Datum