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Luxury Marketing: A Challenge for Theory and PracticeSpringer
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von KP Wiedmann · Zitiert von: 128 — Overview. Editors: Klaus-Peter Wiedmann,; Nadine Hennigs. von KP Wiedmann · Zitiert von: 128 — Overview. Editors: Klaus-Peter Wiedmann,; Nadine Hennigs. 99,99 $
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von N Hennigs · Zitiert von: 1 — Nadine Hennigs und Dr. Steffen Schmidt, Leibniz Universität Hannover zur Bestimmung ganzheitlicher Markenwirkung anhand expliziter und impliziter ... von N Hennigs · Zitiert von: 1 — Nadine Hennigs und Dr. Steffen Schmidt, Leibniz Universität Hannover zur Bestimmung ganzheitlicher Markenwirkung anhand expliziter und impliziter ...
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0Springer
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von K Wiedmann · · Zitiert von: 3 — Nadine Hennigs. 15k Accesses. 2 Citations. Zusammenfassung. „Wenn ich Freunde ... Nadine Hennigs (Habilitandin). Authors. Univ.-Prof. Dr. Klaus-peter Wiedmann. von K Wiedmann · · Zitiert von: 3 — Nadine Hennigs. 15k Accesses. 2 Citations. Zusammenfassung. „Wenn ich Freunde ... Nadine Hennigs (Habilitandin). Authors. Univ.-Prof. Dr. Klaus-peter Wiedmann.
Consumer Value Perception of Luxury Goods: A Cross-Cultural and...
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The moderate growth in US and European markets coupled with an increasing demand for luxury goods in emerging economies such as Brazil, Russia, India, and...
Journal of Fashion Marketing and Management: Vol. 17 Iss. 4 |...
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Journal of Fashion Marketing and Management - Volume 17 Issue 4
Luxury Marketing - A Challenge for Theory and Practice | Klaus ...www.springer.com › book
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Nadine Hennigs is an Assistant Professor at the Institute of Marketing and Management at the Leibniz University of Hannover, Germany. Show all. Table of ...
Luxury Marketing | SpringerLink
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Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential...
Luxury consumption in the trade-off between genuine and counterfeit...
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The significant growth of luxury consumption in recent decades has been accompanied by a prevalence of pirated and counterfeited goods. Given that the market...
Luxusmarken im Zeitalter des Web 2.0 | SpringerLink
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... und Gestaltungsperspektiven für das Marketingmanagement. Authors; Authors and affiliations. Klaus-peter Wiedmann; Christiane Klarmann; Nadine Hennigs.
Luxury Marketing | SpringerLinklink.springer.com › book
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Consumer Value Perception of Luxury Goods: A Cross-Cultural and Cross-Industry Comparison. Nadine Hennigs, Klaus-Peter Wiedmann, Christiane Klarmann.
Managing the Value of Luxury: The Effect of Brand Luxury Perception...
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Against the backdrop of the tremendous growth in the market for luxury goods, the concept of luxury seems to be everywhere apparent and is routinely used in...
Multisensuale Gestaltungsansätze der Erlebniskommunikation im...
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Luxusmarken versprechen eine sinnliche Erfüllung über funktionale Produkteigenschaften und den reinen Besitz hinaus. Das erlebnisorientierte Marketing von...
Unternehmerische Verantwortung zwischen Anspruch und Wirklichkeit:...
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... der DAX-30-Unternehmen von 1998– Authors; Authors and affiliations. Thomas KilianEmail author; Nadine Hennigs. Thomas Kilian. 1.
Social Media im Feld von Luxusmarken und -Services – Skizzen zu...
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Das weltweit wachsende Bedürfnis nach Luxusgütern in der Ära der „Demokratisierung des Luxus“ beziehungsweise der „Luxurifizierung der Gesellschaft“ (Tsai...
Web Mining im eCommerce | SpringerLink
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Academic edition. Corporate edition. Skip to: Main content Side Dr. Klaus- peter Wiedmann (4); Dr. Nadine Hennigs (5); Dipl.-Ök. Thomas Wüstefeld (6); Dipl.
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