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Patrick Geus | 4 Publications | 810 Citations | Related AuthorsAI Chat for scientific PDFs | SciSpace
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Patrick Geus is an academic researcher. The author has contributed to research in topics: Corporate branding & Brand management. The author has an hindex of ... Patrick Geus is an academic researcher. The author has contributed to research in topics: Corporate branding & Brand management. The author has an hindex of ...
Corporate Brand Management: Marken als Anker strategischer ...google.bg
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... Patrick Geus , Joachim Kernstock und Tim Oliver Brexendorf 4.1 Bedeutung des Markencontrolling erkennen Leistungsziele des Corporate Brand ...
Retention Management – Find, Foster, & Keep Top Performers: ...google.bg
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... Patrick Geus is Vice Rector of the IUBH Campus Programs. He is also in charge of the marketing program for both the dual and the master's program for ...
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... Patrick Geus Retention-Management & Mitarbeiter-Bindung: Hauptsache Feelgood? // Von Simone Janson 7 Tipps für Mitarbeiterbindung & Retention Management ...
Controlling des Corporate Brand ManagementSpringer
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von FR Esch · · Zitiert von: 22 — Patrick Geus,; Joachim Kernstock & … Tim Oliver Brexendorf. Show ... BBDO Consulting, München, Deutschland. Patrick Geus (Dr., Senior Consultant). von FR Esch · · Zitiert von: 22 — Patrick Geus,; Joachim Kernstock & … Tim Oliver Brexendorf. Show ... BBDO Consulting, München, Deutschland. Patrick Geus (Dr., Senior Consultant).
BACHELOR (B.A.) MARKETINGMANAGEMENTWirtschaftsjunioren Bremen
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Patrick Geus. Prorektor. B.A. Marketingmanagement. „Schon während der Schulzeit stand für mich fest, dass ich mich in meinem späteren Beruf kreativ austoben ... Patrick Geus. Prorektor. B.A. Marketingmanagement. „Schon während der Schulzeit stand für mich fest, dass ich mich in meinem späteren Beruf kreativ austoben ...
Journal of Product & Brand Management: Volume 15 Issue 2Emerald Insight
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How brand knowledge and relationships affect current and future purchases · Franz‐Rudolf Esch, Tobias Langner, Bernd H. Schmitt, Patrick Geus. The purpose of ... How brand knowledge and relationships affect current and future purchases · Franz‐Rudolf Esch, Tobias Langner, Bernd H. Schmitt, Patrick Geus. The purpose of ...
Controlling des Corporate Brand Management | SpringerLink
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Die Corporate Brand stellt für Unternehmen einen zentralen immateriellen Wertschöpfer dar.
Alle Infos zum Namen "Patrick Geus"
Are brands forever? How brand knowledge and ...Emerald Insight
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von FR Esch · · Zitiert von: — Schmitt and Patrick Geus. Journal of Product & Brand Management. Volume 15 · Number 2 · · 98– Page 3. McAlexander et al., 2002; Muniz and O'Guinn ... von FR Esch · · Zitiert von: — Schmitt and Patrick Geus. Journal of Product & Brand Management. Volume 15 · Number 2 · · 98– Page 3. McAlexander et al., 2002; Muniz and O'Guinn ...
Hariyanto | Petra Business and Management ReviewPetra Christian University
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von E Hariyanto · · Zitiert von: 27 — Schmitt, Patrick Geus Are brands forever? How brand knowledge and relationships affect current and future purchases: Journal of Product & Brand ... von E Hariyanto · · Zitiert von: 27 — Schmitt, Patrick Geus Are brands forever? How brand knowledge and relationships affect current and future purchases: Journal of Product & Brand ...
Hochschulleitung | IU Internationale Hochschule
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Prof. Dr. Patrick Geus (Prorektor Campus Studies, Professur für Marketing & Kommunikation) Prof. Dr. Anastasia Hermann (Prorektorin Qualität der Lehre, Professur für Personalmanagement) Prof. Dr. Florian Hummel (Prorektor Internationales, Professur für International Service Sector Management)
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Article 2: Esch, Franz-Rudolf, Tobias Langer, Bernd H. Schmitt and Patrick Geus (2006), “Are Brands Forever? How Brand Knowledge and Relationships Affect ...
Controlling des Corporate Brand Management ...www.springerprofessional.de › controlling-des-corporate-brand-management
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Authors: Franz-Rudolf Esch, Patrick Geus, Joachim Kernstock, Tim Oliver Brexendorf. Publisher: Gabler. Published in: Corporate Brand Management.
Attractiveness, trustworthiness and expertise - OA.mg
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Franz-Rudolf Esch, Tobias Langner, Bernd H. Schmitt, Patrick Geus. Brand management. Affect (linguistics). Structural equation modeling. › jpbm
Brand Management Summary Essay | FreebookSummary
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FreeBookSummary.com ✅ Concepts:* Consumer based trade name equity: The differential consequence of trade name cognition on consumer response to the selling o...
Controlling des Corporate Brand Management
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verfasst von : Franz-Rudolf Esch, Patrick Geus, Joachim Kernstock, Tim Oliver Brexendorf. Erschienen in: Corporate Brand Management. Verlag: Gabler. › controlling-des-c...
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Dr. Patrick Geus Bezüge zu anderen Programmen: Master Marketingmanagement, MMM-60 Master Wirtschaftsinformatik, MWINF-60 Bezüge zu anderen ...
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