Rainer Kolm und Customer Experience Management Person-Info 

( Ich bin Rainer Kolm)
(1 - 48 von 139
)

virtuelle Fachkonferenz vermittelt wertvolles PraxiswissenUSU Solutions

www.usu.com
— Mit oder ohne KI – in seiner Expert Session listet Rainer Kolm, Inhaber des i-CEM Instituts für Customer Experience Management, im Anschluss — Mit oder ohne KI – in seiner Expert Session listet Rainer Kolm, Inhaber des i-CEM Instituts für Customer Experience Management, im Anschluss ... Bewertung: 4,5 · ‎364 Rezensionen   Rezensionen werden von der Google Suche nicht überprüft

CreaLog is new partner of the i-Service Initiative networkCreaLog Software

www.crealog.com
— Industry expert Rainer Kolm, owner of the Institute for Customer Experience Management (i-CEM) founded in 2010, is delighted to have CreaLog — Industry expert Rainer Kolm, owner of the Institute for Customer Experience Management (i-CEM) founded in 2010, is delighted to have CreaLog ...

i-CEM Institut für Customer Experience Management - PresseBoxwww.pressebox.de › newsroom › i-cem-institut-fr-customer-experience-ma...

www.pressebox.de
Ansprechpartner:innen. Profilbild von Herr Rainer Kolm Herr Rainer Kolm. CEO i-CEM; ;  ...

iService Initiative for modern Customer Service - b.telligent

www.btelligent.com
According to the Institute for Customer Experience Management (i-CEM), the founder circle of the “i-Service Initiative” consists of half a dozen businesses, as the spokesman of the Institute Rainer Kolm announced after the founding meeting of the businesses in Frankfurt.
+1