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Piksel presenta liper-personalizzazione nel mercato televisivo
www.informazione.it
Presentazione del prototipo di Piksel Mosaic
Piksel führt Hyper-Personalisierung im TV-Markt ein
www.finanznachrichten.de
... die Hyper-Personalisierung die nächste Entwicklungsstufe in der Branche sein wird", sagte Ralf Tillman, Chief Strategy Officer bei Piksel.
Brown, Bullet Tapped as Piskel’s Managing Directors, Media &...
www.tvtechnology.com
Video technology provider Piskel has announced the appointment of Kris Brown and Kristan Bullet as joint managing directors for its media & entertainment...
Piksel Introduces Hyper-Personalization to TV Market
www.wallstreet-online.de
... for nearly 20 years and we believe that hyper-personalization is the next evolution for the industry," said Ralf Tillman, Chief Strategy Officer, ...
Ralf Tillmann wandert aus Berlin in seine Heimatstadt Herne - waz.de
www.waz.de
Er wollte mit der Mammut-Tour sich und anderen beweisen, dass Diabeteskranke durchaus Höchstleistungen erzielen können. 24 Tage war er unterwegs.
Piksel Mosaic Promises 'Hyper-Personalization' on Every Device
www.streamingmedia.com
Modular proof-of-concept application offers video recommendations based on the time of day, location of the viewer, and the device used.
IBC 2014: Piksel launches Piksel Mosaic context-aware video interface...
www.rapidtvnews.com
Piksel has launched Piksel Mosaic, a proof-of-concept application for a time-, location- and device-aware video interface.
Piksel führt Hyper-Personalisierung im TV-Markt ein
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