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bol.com: bol.com | Der Handel (ebook), Lothar Müller-Hagedorn |
Der Handel. Der Handel ist in Bewegung: Es entstehen neue Betriebsformen, Vertikalisten konkurrieren mit klassischen Handelsorganisationen,...
Category ManagementSpringer
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von L Müller-Hagedorn · · Zitiert von: 17 — Stephan Zielke. 34k Accesses. Auszug. Bei Category Management (CM) ... Stephan Zielke (Mitarbeiter am Lehrstuhl für Handel und Distribution von Prof. von L Müller-Hagedorn · · Zitiert von: 17 — Stephan Zielke. 34k Accesses. Auszug. Bei Category Management (CM) ... Stephan Zielke (Mitarbeiter am Lehrstuhl für Handel und Distribution von Prof.
Dobbelstein, T. / Zielke, S.: Customers' Price Search ...ResearchGate
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Stephan Zielke at Bergische Universität Wuppertal. Stephan Zielke · Bergische Universität Wuppertal. Request Full-text Paper PDF. Request full-text PDF. To read ... Stephan Zielke at Bergische Universität Wuppertal. Stephan Zielke · Bergische Universität Wuppertal. Request Full-text Paper PDF. Request full-text PDF. To read ...
the impact of price related incidents on store loyaltySpringer
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von S Zielke · Zitiert von: 4 — Stephan Zielke, Rouen Business School, France. INTRODUCTION. Customer satisfaction and loyalty are in the focus of many retail companies. Customers, however ... von S Zielke · Zitiert von: 4 — Stephan Zielke, Rouen Business School, France. INTRODUCTION. Customer satisfaction and loyalty are in the focus of many retail companies. Customers, however ...
International Journal of Retail & Distribution ManagementEmerald Insight
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Stephan Zielke, Klaus G. Grunert. This study aims to investigate the impact of social risk and inter-tier brand competition across traditional retailers and ... Stephan Zielke, Klaus G. Grunert. This study aims to investigate the impact of social risk and inter-tier brand competition across traditional retailers and ...
EconPapers: International European Forum (151st EAAE Seminar),...
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Anne Odile Peschel, Stephan Zielke and Joachim Scholderer; : Price Setting in Online Grocery Markets: The Case of Chocolate ...
The Impact of Price-Related Incidents on Store Loyalty | SpringerLinklink.springer.com › chapter
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Stephan Zielke. Conference paper. 54 Accesses. 1 Citations. Part of the Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science ...
Kundenorientierte Warenplatzierung : Modelle und Methoden für das...
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Diesen Titel erhalten Sie in einer Bibliothek! Kundenorientierte Warenplatzierung : Modelle und Methoden für das Category Management. [Stephan Zielke]
Effects of Price image dimensions on consumer buy intentionپارس مدیر
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von S Zielke · · Zitiert von: 9 — About the author. Stephan Zielke is Assistant Professor and Chair of Retailing at the University of Göttingen,. Germany. He obtained his doctoral ... von S Zielke · · Zitiert von: 9 — About the author. Stephan Zielke is Assistant Professor and Chair of Retailing at the University of Göttingen,. Germany. He obtained his doctoral ...
Stephan Zielke - Deutsche Digitale Bibliothek
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Messung von Preisimages im Handel Zielke, Stephan. - Hamburg : Göttinger Handelswiss. Schr. e.V., 2004; Asymmetrische Effekte bei der Entstehung von …
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Rezension von Hans Corsten, Stefan Roth: Handbuch Dienstleistungsmanagement
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Lieferantenmanagement | SpringerLink
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The Impact of Price-Related Incidents on Store Loyalty | SpringerLink
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The Impact of Price-Related Incidents on Store Loyalty. Authors; Authors and affiliations. Stephan Zielke. Stephan Zielke Rouen Business School MelbourneAustralia. Conference paper. 16 Downloads. Part of the Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science book series ...
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